Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

8-oproč vy, Svobodní, děláte všechno pro to, aby jste byli nevolitelní???

1 0
možnosti
Foto

Zřejmě jste zplodil jednu z největších stupidit k výročí 21.srpna. Hned po panu Mikuláškovi :-/;-(

8 0
možnosti

Říká se, že nikdy nevstoupíš do stejné řeky, ale co se těch zvacích dopísů týká, něco na tom je. Bohužel, uváděná konkrétní jména jsou jen zlomkem těch, kteří by ochotně podepsali

4 4
možnosti
Foto

No vy byste dnes raději pozval Putlera :-/

3 0
možnosti

Jen hloupý demagogický blábol....to už je to jediné na co se Svobodní zmohou.To opravdu není mnoho,klesnout na uroven Okamury,nebo Řádu národa...Rv

7 0
možnosti

No. Když to psal z pozice člena strany poměrně těsně před volbami, tak je to pro tu jeho stranu docela medvědí služba.

1 0
možnosti

To je tak blbé, že se to možná bude líbit.

7 0
možnosti

To je dost hloupé, to se bude líbit :-P. Zaručena karma přes 40 jako u větvičky.

7 0
možnosti

J27i15r98i 30B20o33r

22. 8. 2017 9:14

To srovnávání nesrovnatelného mě vždycky udivuje.

4 1
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik