Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to smutné. Nezbývá než doufat, že i na pijavice v této oblasti časem dojde. Kdyby stát přestal dotovat tisíce těchto "svazů" a "asociací" za jejich nicnedělání, je rozpočet během pár minut v přebytku.

1 0
možnosti
PB
Foto

To je podobné, jako když státem podporovaný CzechTourism za peníze daňových podporuje nárůst turistiky do Prahy. A občané/daňový poplatníci si stěžují, že je v Praze příliš mnoho turistů.

Jinak těch úřadů na zrušení je celá řada:

https://www.svobodni.cz/volby-2017/volebni-program/

Zde je i seznam úřadů na zrušení hned:https://www.svobodni.cz/kalkulacka-statniho-rozpoctu/

7 0
možnosti
PK

Založte svou stranu,vstupte do politiky a zrušte tyto hloupé výdaje...pokud tak neučiníte nic se nezmění...

0 2
možnosti
Foto

Netřeba zakládat:-) Svobodní již existují a ve svém programu mají dlouhý seznam zbytečných úřadů, které navrhují zrušit.

7 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik