Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J16a47n 64R53ý62z74n53a19r

24. 12. 2017 19:41

To snad nemyslíte vážně?

Pohřby bez obřadu seberou přátelům zemřelého možnost, aby se s ním přišli rozloučit. Prostě sobectví pozůstalých a naprostý úpadek chápání společenského rozměru života.

Peníze - vážený pane - mají své zákony. Budou stále méně přitékat k těm, kterým se peníze za veřejný pohřeb vlastních rodičů, prarodičů a sourozenců zdají zbytečně vyhozené.

RvRvRvRv

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás pane Rýznar,

právě jsem si přečetl některé Vaše názory na blogu a FB a s většinou z nich opravdu souhlasím. Co se týče pohřbů bez obřadu, já je nikomu neberu. Píšu o tom, že jsou častokrát pouze festivalem pokrytectví a neupřímnosti, což mi mnoho lidí potvrdilo z vlastní zkušenosti. Jsem proti tomu, aby se dotovaly z veřejných peněz, protože ty bych spíše věnoval těm, kteří pomoc nutně potřebují. Například těžce nemocným nebo zdravotně postiženým.

Nechme to prosím na každé rodině, jak se domluví a jaký způsob rozloučení upřednostní. Znovu připomínám, že nejdůležitější je, jak jste se k zemřelému choval za jeho života.

0 0
možnosti

A co takhle hlavně nedotovat (ne)ziskovky, imigranty a jistou skupinu flákačů + ůpředraženéů státní zakázky?

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu a také o tom píšu. Kromě facebooku také v následujícím článku pod bodem 2.

https://jindrichhradecky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=626580

0 0
možnosti

Na mém pohřbu mě sere jen to, že nebudu na té poslední žranici.

1 0
možnosti
Foto

Nic ve zlém, ale pohřby bez obřadu jsou příznakem civilizačního úpadku.

1 0
možnosti
Foto

Dotace od narození až po hrob.

Jak s tím skoncovat ?

1 0
možnosti

Bezesporu lze s Vámi souhlasit.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik