Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

A co kdyby sežral Vás, pane autore?

Samozřejmě až na ten mikrofon.

Toho by byla samozřejmě škoda.

0 1
možnosti
SN

:-)......Kopíruji, co jsem napsal panu Wiltschovi.....Milý pane, zřejmě "zelený"! Nedávno jsem četl článek, že medvěd napadl myslivce a škaredě ho pokousal. Měl u sebe zbraň,ale jaksi se mu ji nedalo použít! Medvěd se prochází uprostřed vesnice. Napadne vaše dítě a možná ho zabije, ba i sežere! Vám se to bude líbit? Má větší cenu medvěd, kterých se na zeměkouli pohybuje tisíce, než vaše dítě? Odpovězte si sám, zachránce světa! R^R^R^

6 0
možnosti
JK

Lidí přibývá, medvědů ubývá. Takže o jedno dítě více nebo méně... medvěda ušetřit!

1 4
možnosti
Foto

Samozřejmě, že fanatici skrývající se pod rouškou ochrany přírody jsou člověku nebezpeční, ale nechápu, jak někdo může přidávat peníze z daní pracujících občanů úředníkům, jejichž výslednou prací je, a nejen v tomto případě, naprostá neschopnost dát tam to razítko dříve než za 30 - 90 dní. To je asi horší banda než ty zelené hlavy.

11 0
možnosti
Foto

I41v55a97n 80M38a28r89e61k

22. 10. 2018 20:22

Souhlas a karma. R^

6 0
možnosti
PR

P77a50v19e12l 28R68y47š55k16a

22. 10. 2018 20:08

Já bych mu raději předhodil pár politiků, nějací zcela zbyteční by se určitě našli.

6 1
možnosti
Foto

juj, to by byly hody, brum

2 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik