Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Ještě větší legrace by byla, donutit místní jisté jedince povinnost platit poplatky TV Barrandov. To by bylo brekotu.

3 0
možnosti
EK

Mě by zajímalo, kolik ČT inkasuje za reklamu. Sice se kasá, že příjmy z reklamy nemá, ale před každým sportovním utkáním nás oplzlý Uzel ujišťuje, že mužem hned. Zadarmo to asi není.

3 2
možnosti
LB

Česká televize má určitý objem reklamy povolený. Na webu ČT si můžete její hospodaření zkontrolovat.

5 0
možnosti
Foto

Já jako svéprávný občané žijící ve svobodné společnosti potřebují státní televizi. Nemám rád, když někdo tvrdí, že všichni svéprávní občané nepotřebují státní televizi. Svéprávní občané ví, proč a z jakého důvodu vznikl útok proti státní televizi a kdo za tím stojí a co s tím sleduje.RvRvRv

2 8
možnosti
TB

Tak ať si jí ti svéprávní laskavě platí ze svého. Naschle

8 0
možnosti
Foto

Jěště maličkost

Pokud ty zcestné poplatky ve výši 2160 korun ročně ušetří jenom na každém seriálu bez reklamy na ČT 1 Taggarta půl hodiny času, které mohu věnovat například výdělečné činnosti, dejme tomu ve výši 200 kč., tak se mi vynaložená částka vrátí za deset hodin ušetřeného času, které jinak jsem nucen strávit sledováním nějakého oblíbeného TV seriálu včetně reklam. Třeba v poslední době Odložené případy na Nově.

1 0
možnosti
LB

Na Aktuálně.cz/blogy udělal režisér Jiří Svoboda analýzu nákladů České televize a došel k závěru, že v poměru s tím, na kolika kanálech vysílá a jaký rozsah programů zajišťuje, je podfinancovaná.

3 3
možnosti
MC

KARMA, KARMA, KARMA.R^R^R^Ano rozhodně uvažujete správně nikoliv, jako zde mnozí ti co rozdělují společnost 50 na 50 a menšiny zodpovědných občanů drtí a dětinsky se radostně pošklebují, že se nedostanou tyto poctivě míněné názory na veřejné dění, protože patří do té či oné prohnilé padesátky. Ostatně v úvodu vašeho článku jste je označil jasně.[>-]

7 2
možnosti

1) "Prznění" jmeno koncovkou -ová je v souladu s pravidly českého pravopisu.

2) Opravdu chcete srovnávat informační hodnotu facebooku s Českou televizí? Poslední "informační" příspěvek, který na mne na FB vylezl, ukazoval fotku pražské náplavky se spoustou stanů a textem o tom, jak nás vláda a oficiální média balamutí, že už jsou "jich" tu tisíce...

Neříkám že je kolem ČT vše optimální, ale váš požadavek je zase poněkud opačný extrém.

5 2
možnosti
JS

Za prznění považují to, když si Češka to -ová neponechá. Na př paní Svoboda atd

0 0
možnosti
AL

Mooc dobře napsané!

Je to srozumitelné, má to svůj vnitřní podtext, i když dle některých reakcí pro někoho málo srozumitelný,

Mám rád chytré a srozumitelné články a navíc v tom vašem jsou fakta i pravda.

Na podzim se budou dít (konečně) s ČT zajímavé věci. Už se na to těším.

Mám rád demokracii.

Karma.

R^

11 2
možnosti
Foto

Miluji váš smysl pro humor

4 0
možnosti
MB

Otázkou konces poplatků je možno se zaobírat taky, mám to asi jako 211 problém v pořadí ! Před tím, doporučuji řeršit - , aby - Nastala Důchodová reforma, Rozumná daň z příjmu, Zjednodušení Stavebního povolerní, EET aby platila až od hranice platby daně DPH, kouření dle Rakouska, předkládat co nejméně Zákonů a docílit stabilitu a přehlednost předpisů, volby uskutečňovat elektronicky, aby Hradní kancléř měl prověrku, aby se Rusko ČR omluvilo za své bludy, M.Zeman, aby méně mluvil a přiznal blamáž s čínskými investicemi, Daň z nemovitosti, teď mám před sebou opět Q Fakturu na 2.383 Kč, (9.532 Kč ročně), - tkz Pršné Vodáren - na střechu provozovny padá déšť - tedy jako stočné. Je toho ještě více k řešení ! Pak souhlasím, až s tím pohneme, věnujme se i poplatkům na TV. Pak jistě - bude se skutečně žít lépe ! Jak říkám , mám to jako 211 problém k řešení ! ... :-)

3 2
možnosti
Foto

Na rozdíl od soukromých TV veřejnoprávní ČT pořady titulkuje. A také občas vysílá pro menšiny a zabezpečuje regionální zpravodajství.

4 2
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik