Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

uz chapu, proc Svobodni tak pohoreli...

10 9
možnosti
MC

RvPokud je váš podpis podpisem jedné z těch rozdělených postkomunistických mainstreamových padesátek(50na50), tak jste bohužel zůstal nadále přistřiženou ovcí.

1 0
možnosti
IB

I32v89o 25B56o50u64š13e

23. 3. 2018 21:03

Jaka je to diagnoza?

4 6
možnosti
TB

Těžko říct, ale řekl bych, že neschopnost argumentace spojená se sníženou inteligencí. Ne, vůbec nenarážím na stovky argumentů proti privatizaci ČT, které jste právě předvedl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik