Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Když tak skvěle víte co ostatní dělají špatně, tak se dejte do politiky.

Příští volby nepochybně vyhrajete. ;-D

0 7
možnosti
Foto

No tak, ale! Přece byste po lidech nechtěl, aby šli demonstrovat proti tomu, že teď projídají budoucnost sobě a svým dětem. To se tuná nikdy nestane, nikdy! ;-D Lidé mají všeho nakoupeno dost, tak se chtějí bavit, třeba házením věnců do koše! [>-]

5 3
možnosti
NM

...tak proto ten rozruch nó to jste si ale mohli odpustit;-D;-D;-D;-D;-D;-D!!!!

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 8
možnosti
IV

A to Vám stačí? Stal se podvod, trestní čin. Ten je třeba vyšetřit a po zásluze potrestat. To je ale těžké, pokud je provinilec premierem, který má možnost ( a taky to dělá) vyměňovat a i jinak tlačit na vyšetřující policisty a státní zástupce a pokud má možnost ovlivňovat média. Je to kolosální střet zájmů, a proto nemá na místě premiéra do vyšetření kauzy co dělat. A to už vůbec nemluvím o dotacích pro jeho firmy. On je tím, který pro ně v Evropě sjednává podmínky a kdo o nich tady rozhoduje.Rv

10 10
možnosti
Foto

I87v90a82n 93M90a74r32e17k

20. 11. 2018 14:33

Kéž by to s těm procenty preferencí tak bylo i ve skutečností . R^

6 1
možnosti
ZB

Osobně jsem rád, že ty lavičky nejsou všude, tam kde to přejmenovali a nebo pojmenovali po Havlovi, tam se mi přestalo líbit.

28 3
možnosti
JR

paradaR^hned od nadpisu:-)

9 0
možnosti
BM

Postavit "Havlovo lavičky" v každém městě? To vám není líto holubů které by jste musel zlikvidovat aby na ty lavičky nesr. nekálely?

12 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik