Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neschopní a prázdní politici...?Pokud jde o neschopnost,tak tam suveréně vedou Svobodní.Po mnoha letech snažení a nadějném začátku to bylo naposldy něco málo přes procento.Váš "boj proti EU" voliče spíš odpuzuje....Babiš už nemá hlasy kde brát,to je vidět z pruzkumu kde stagnuje nebo mírně klesá.Představa,že je začne vysávat i ze stran,které proti němu nyní protestují je dost komická.Nejvíc posiluje ODS a Piráti.Svobodní se blíží k nule....

10 1
možnosti
TB

Ano, hezky nejste schopen vůči Svobodným jediného argumentu, kromě jakýchsi prázdných klišé o procentech. Mimochodme, ti vaše megaúspěšní Zelení mají kolik?

4 0
možnosti
LV

Je to smutný, ale je to tak.

Na druhou stranu:

1) Čapí hnízdo je konkrétní věc, na které lze dobře dokumentovat, co je Babiš zač. Jinými slovy že je to úplně stejnej podvodník jako ti, které kritizuje a na které posílá zakleknout "naše". I když já bych spíš poukázal na to, že už jako ministr financí, který ukazoval prstem na kdekoho, že zneužívá korunové dluhopisy k daňovým únikům, sám sobě přes stejné dluhopisy přihrál z Agrofertu desítky milionů. To lze taky doložit a zdokumentovat a o jeho "morálce" to vypovídá snad ještě lépe.

2) S médii souhlas. A přidal bych k tomu Lex Babiš. Proč by měl kdokoliv svěřovat svůj majetek do nějakých neprůhledných svěřeneckých fondů? To se fakt najde naiva, co si myslí, že když AB převede Agrofert na fond, že na něj nemá žádný vliv?

3) Nevadí mi, že ODS nechce spolupracovat s AB. Agent Bureš zcela nepokrytě likviduje demokratické struktury, aby si upevnil moc, posiluje svůj vliv na Policii ČR a soudy, aby si zajistil beztrestnost (třeba za Čapí hnízdo), a na tom by se ODS podílet neměla. Okamura je posedlý touhou stát se ministrem čehokoliv a žvanit v televizi do omrzení, a to je důvod, proč ho Babiš taky nechce. Ale měla-li by padnout vláda, potom je pro něj lepší vládnout s Okamurou, než být v opozici, to je pragmatické rozhodnutí.

4) Babiš se eurohujer a evropský rektální alpinista par excelence. Závisí na tom miliardy dotací pro jeho konglomerát. Že někde pronese cosi o tom, že Istambulská iniciativa je nesmysl, to je divadlo pro domácí voliče.

Dokud nebudou schopni lidi jako Kalousek, Němcová či Benda takové sebereflexe, aby poznali, že svým stranám škodí tím, jak a že vůbec veřejně vystupují, potom je reálné, že Babiš bude vládnout sám.

11 1
možnosti
Foto

Přesně tak.Kalousek a Němcová už jen škodí.Každé jejich vystoupení jsou jen body u voliču Babiše.Je smutné,že si to neuvědomují.Jsou potřeba nové tváře.Jako Piráti....

6 1
možnosti
TB
JN

Ten nadpis mě vylekal. Ale jinak v podstatě souhlasím.

4 1
možnosti
DN

Myslím, že to máte pragmaticky a jasně sesumírováno. R^

14 2
možnosti
PM

P79e54t36r 11M27á29j

20. 11. 2018 6:11

R^ (Tedy až na tu lavičku...)

2 0
možnosti
AM

A81d43a17m 64M33a69l63ý

20. 11. 2018 6:08

Sorrajako. Trapné bláboly.

1 6
možnosti
Foto

A umíte napsat něco lepšího?

8 0
možnosti
AN

Přečetl jsem a nic mě zde nepřekvapuje ani neuráží. Za mě plus.

2 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2844x
V ekonomických otázkách jsem liberál a kapitalista, v ostatních oblastech jsem konzervativní. Jsem odpůrcem pražské kavárny a nestydím se za to, že se mi líbí filmy Zdeňka Trošky nebo písničky Karla Gotta.

Mezi moje politické idoly patří např. docent Miroslav Ševčík, Václav Klaus st., Milan Knížák nebo Markéta Šichtařová.

Seznam rubrik